Verzenden & retourneren

Sjaalsonlinefashion.nl verzend alle bestelde artikelen nog de zelfde dag of een dag later. 
Het kan gebeuren dat een pakketje een dag extra onderweg is maar dit is niet erg voor het leuks wat erin zit. Maak je dus geen zorgen.

Sjaalsonlinefashion.nl rekent geen verzendkosten, en de retour kosten betalen wij u terug.


Gratis verzending & retour in Nederland.

 
Voor Belgie worden verzendkosten berekend.

LET OP!!  De retourkosten voor Belgie betalen wij niet terug!

Voor de verzending maken we gebruik van onze partners Postnl en DHL en DPD
 

1. Sjaal retourneren?
Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel u niet bevalt, dat de kleur niet goed is, dat er iets mis is met het artikel, dat u (of wij) een foutje hebben gemaakt ... het kan natuurlijk voorkomen dat u een artikel wilt retourneren. 

Retourneren kan bij ons. Geen enkel probleem! 

En dat gaat ook nog eens heel gemakkelijk. Meld u retour aan door een mail te sturen naar sjaalsfashion@hotmail.com. We weten dan dat er een retour aankomt. Download vervolgens hier het retourformulier, vul deze in en loop door alle aangegeven stappen. Retourneren via uw account kan bij ons niet!

Let op:

Artikelen die kapot terug gestuurd worden door het verkeerd open maken van verzenddozen of verzendzakjes en gedragen artikelen worden niet geaccepteerd. Artikelen die naar parfum ruiken worden ook niet geaccepteerd. U moet er dus voor te zorgen dat wij de artikelen netjes ontvangen zo dat ze weer verkoopbaar zijn.

Artikelen die niet netjes worden ingepakt, zoals u het heeft ontvangen en gewoon in een zak worden gepropt, en daardoor onverkoopbaar zijn worden niet geaccepteerd.

Zodra wij het verzoek, artikel en het formulier compleet hebben ontvangen krijgt u binnen 1 a 2 werkdagen (en vaak al dezelfde dag) een mail retour.

Voor de volledigheid volgen hieronder antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? mail of bel ons.
 

2. Binnen 14 dagen retourneren
U mag bij ons het product binnen 14 dagen nog steeds retourneren. 

 

3. Kosten van retour zenden

En de verzendkosten van het retourneren? Ook daar doen we niet zo moeilijk over - die vergoeden wij.
Dit geldt niet voor Belgie. 

 

4. Geld terugstorten
We storten het bedrag zo snel mogelijk terug naar het door u opgegeven IBAN rekening. Dat doen we zodra wij de bestelling binnen hebben, en deze in goede orde is ontvangen.

 

5. Ongefrankeerde post
Ongefrankeerde post (waarvoor wij strafport moeten betalen) wordt door ons niet in ontvangst genomen. Bij verdwijning van uw retour in de post kunnen wij ook niet verantwoordelijk worden gesteld, wij adviseren u daarom ook retouren altijd aangetekend te versturen.