Veelgestelde vragen

Hoe word mijn bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt in een neutrale verpakking verzonden.
Bestellingen die door de brievenbus kunnen, worden zoveel mogelijk verstuurd in een witte luchtkussen envelop of brievenbus doos.

Grotere bestellingen worden als pakket verzonden.
 

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling er is?
Wij proberen het pakket dezelfde dag nog op te sturen. Dan is het de volgende dag bij u in huis. Mocht dit niet lukken, reken er dan 1-2 dagen voor! U kunt ons ook laten weten wanneer u de bestelling het liefst ontvangt. Even mailen of bellen van te voren en vraag ons naar de mogelijkheden. 
 

Wat zijn de verzendkosten?
Verzending binnen Nederland is gratis.
Voor Belgie worden verzendkosten gerekend.
 

Kan ik een artikel retourneren?
Ja, u kan altijd artikelen retourneren.
U heeft een zicht termijn van 2 weken. Als dit termijn voorbij is, heeft u de producten definitief gekocht. Binnen dit termijn kan u de producten in de originele verpakking, voldoende gefrankeerd naar ons terugsturen.

Stuurt u ons even en mailtje. Dan weten we dat het onderweg is.
Het terug te betalen bedrag wordt binnen 2 dagen, na afhandeling van uw retour, aan u uitbetaald.

De kosten van de retour zending zijn voor onze rekening.  

 

Hoe moet ik een artikel retour sturen?
Meld u retour aan via uw account of stuur een mail naar sjaalsfashion@hotmail.com. We weten dan dat er een retour aankomt. Stuur a.u.b. het retourformulier mee. Deze is hier te downloaden.

Voorzie het pakket van voldoende frankering en verzend deze naar het volgende adres:
Sjaalsonlinefashion.nl
Wilhelminastraat 29
4696BR Stavenisse

Kosten van verzending liggen rond de € 3,84. Afhankelijk van het gewicht.  
 

Wanneer ontvang ik mijn geld van mijn retour terug?
Zodra wij uw retourzending hebben verwerkt, wordt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 dagen, teruggestort op uw rekening.
 

Kan ik een artikel ruilen?
Ja, u kunt de artikelen omruilen. Neem contact met ons op als u toch een ander artikel wenst, dan kijken wij wat we voor u kunnen doen.

Indien u een ander artikel wenst te ontvangen, kunt u deze bestellen zoals u gewend bent.  U stuurt dan het niet gewenste artikel gewoon terug volgens de retour methode. Mocht de nieuwe bestelling duurder zijn, dan storten wij geld terug. 

Neem altijd even contact op als u wenst een artikel te ruilen.
 

Ik heb een verkeerd/kapot artikel ontvangen, wat nu?

Wanneer u een verkeerd of kapot artikel hebt ontvangen, laat dit weten via de mail.
Zet uw ordernummer in het mailtje, om welk artikel het gaat en wat het probleem is. Het ordernummer staat op uw factuur.

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om het probleem op te lossen.

Bellen mag ook natuurlijk. Tel: 06-50602854


Wat gebeurt er met mijn gegevens?
De gegevens die u ons verstrekt, worden gebruikt voor een verantwoord klantenbeheer en voor onze bedrijfsvoering.
Wij verstrekken deze gegevens nooit aan derden.

Wij zullen u ook nooit ongevraagd benaderen tenzij het in belang van uw account of bestelling is. 

 

Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?
Indien u een klacht heeft, graag per e-mail contact met ons opnemen via sjaalsfashion@hotmail.com

Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld duidelijk om welk(e) artikel(en) het gaat en wat uw ordernummer is.
Uw ordernummer staat op de factuur.

Telefonisch mag natuurlijk ook. Voor alles is een oplossing. Tel. 06-50602854

 

Mijn vraag staat niet in de lijst, waar kan ik deze alsnog stellen?
Mocht u een andere vraag aan ons hebben, neemt dan contact met ons op Sjaalsfashion@hotmail.com. Bellen mag ook: 0650602854 of vul het contact formulier in.